• top_1
  • top_2
  • top_3
  • top_4
  • top_5
  • top_6

FAQ

Czyli odpowiedzi na często zadawane pytania

  • Zapomniałem loginu do konta. W jaki sposób mogę go odzyskać?

    Loginem jest Państwa adres e-mail, którym posługujecie się Państwo w kontaktach z Działem Obsługi Klienta firmy LIDEX. Jeżeli mają Państwo wątpliwości, co do tego adresu, prosimy o kontakt z Państwa Indywidualnym Opiekunem.
  • Zapomniałem/zgubiłem hasło do konta. W jaki sposób mogę je odzyskać?

    Należy wejść na główną stronę portalu (strona logowania), skorzystać z przypomnienia hasła. Po podaniu - w formularzu umieszczonym na tej stronie - adresu e-mail/loginu do konta, na ów adres wysłane zostanie nowe hasło. Zalecamy zmianę hasła po zalogowaniu.
  • W jaki sposób mogę otworzyć plik zestawienia?

    Plik zestawienia dostępny jest w formacie csv. Do przeglądania plików csv potrzebny jest program Microsoft Excel lub jego darmowe odpowiedniki np. OpenOffice lub LibreOffice.
  • Jakiego oprogramowania wymaga Portal kliencki?

    Do sprawnego korzystania z możliwości Portalu nie jest potrzebne specjalne oprogramowanie - wystarczy standardowy komputer z przeglądarką internetową. Portal został przetestowany na różnnych konfiguracjach sprzętowych, systemach operacyjnych i przeglądarkach, jednak autorzy Portalu polecają przeglądarkę Firefox j ako najbezpieczniejsze rozwiązanie.
  • Czy muszę mieć włączoną obsługę JavaScript w przeglądarce?

    Aby zapewnić poprawne działanie portalu w przeglądarce internetowej musi być włączona obsługa JavaScript.
  • Czy korzystanie z Portalu jest bezpieczne?

    Tak. Do zabezpieczenia połączenia i zapewnienia poufności przesyłanych danych wykorzystywany jest protokół https. Jest to protokół zapewniający bezpieczeństwo i poufność danych przesyłanych przez Internet, stosowany np. w kontaktach z bankami. Zastosowanie szyfrowania w Portalu klienta firmy LIDEX gwarantuje, że Państwa dane są bezpieczne i nie mogą być przez nikogo przechwycone.
    Warto wiedzieć, że o włączonym szyfrowaniu świadczy kłódka w pasku adresu przeglądarki.
  • W jaki sposób mogę założyć konto w Portalu?

    Konto założyć może każdy nowy Pracownik Firmy/Instytucji będącej Klientem firmy LIDEX. Propozycję założenia konta Opiekun LIDEXu przesyła nowemu Pracownikowi po zrealizowaniu przez Niego pierwszego zlecenia. Następnie LIDEX wysyła link z hasłem dostępu. Po zalogowaniu i akceptacji regulaminu nowy Pracownik/Użytkownik może już korzystać z Portalu.
  • W jaki sposób mogę skasować moje konto w Portalu?

    Aby skasować swoje konto w Portalu wystarczy wysłać maila informacyjnego do swojego Opiekuna.
    W wypadku konieczności wykasowania konta Użytkownika, który zakończył pracę w Państwa Firmie/Instytucji, prosimy o przesłanie takiej informacji do Państwa Opiekuna (kontakt do Państwa Indywidualnego Opiekuna podany jest w Portalu).