• top_1
  • top_2
  • top_3
  • top_4
  • top_5
  • top_6

REGULAMIN PORTALU KLIENTA

  • Wstęp
    • Poniższy regulamin stanowi zbiór zasad korzystania z internetowego kanału dostępu do informacji o projektach pod nazwą "Portal Klienta", zwanego dalej "Portalem" dostępnego dla Użytkowników pod adresem internetowym https://portal.lidex.com.pl.
  • Dostęp do Portalu
    • Użytkownikiem Portalu może zostać każda osoba zlecająca wykonanie usług tłumaczeniowych, konferencyjnych graficznych lub filmowych, która zamawia pracę w imieniu Klienta lub każdej innej firmy, którą wskaże właściciel Portalu.
    • Prawo dostępu do Portalu mają wszyscy pracownicy po stronie Klienta, którzy na stałe z ramienia Klienta współpracują z firmą LIDEX. Zwani dalej "Użytkownikami".
    • Aby zostać użytkownikiem należy wyrazić zgodę na założenie konta w Portalu poprzez odpowiedĽ o treści „TAK” na wiadomość wysłaną przez Opiekuna Klienta po pierwszym zleceniu, aktywować konto przez kliknięcie w link aktywacyjny przysłany w kolejnym mailu oraz zaakceptować niniejszy regulamin.
    • Użytkownik uzyskuje dostęp do Portalu po podaniu loginu i hasła.
    • Każdy Użytkownik ma dostęp wyłącznie do własnych projektów. Wyjątkiem jest wskazana przez Klienta osoba - zwana dalej "Użytkownikiem Głównym" - która ma dostęp do wszystkich projektów danego Klienta.
    • Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z Portalu.
    • W celu skasowania konta Użytkownika należy przysłać maila informacyjnego do Opiekuna Klienta.
  • Funkcjonalność
    • Portal jest internetowym narzędziem umożliwiającym samodzielny dostępu do danych dotyczących zestawienia projektów zlecanych przez Użytkownika Głównego lub Użytkownika.
    • W Portalu znajdują się dane związane ze zrealizowanymi projektami w okresie 2 ostatnich lat oraz z projektami, które są w trakcie realizacji (tłumaczenia pisemne, tłumaczenia ustne, konferencje, usługi graficzne i filmowe).
    • Portal może służyć jako platforma komunikacji z Opiekunami Projektów przydzielonych do obsługi projektów Klienta.
  • Zasady korzystania
    • Prawo do korzystania z Portalu mają Użytkownicy i Użytkownik Główny.
    • Zabrania się przekazywania danych umożliwiających dostęp do Portalu osobom trzecim.
    • Wszystkie dane znajdujące się w Portalu stanowią tajemnicę handlową oraz własność intelektualną firmy LIDEX Sp. z o.o.
    • Wszystkie dane znajdujące się w Portalu są danymi wynikającymi ze zleceń i faktur wystawianych na rzecz Użytkownika Głównego i Użytkowników.
  • Zastrzeżenia
    • Regulamin Portalu może zostać zmieniony przez firmę LIDEX w dowolnym momencie.
    • Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie regulaminu. Zostanie on także opublikowany na stronach Portalu w formie tekstu jednolitego.
    • W przypadku braku akceptacji regulaminu Użytkownik nie będzie miał dostępu do treści Portalu dostępnych po zalogowaniu.
    • Firma LIDEX zastrzega możliwość wyłączenia Portalu (np. na skutek awarii lub prac serwisowych) w dowolnym momencie i bez wcześniejszego poinformowania o tym fakcie Użytkowników.
    • Firma LIDEX nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe przez brak dostępu do Portalu lub na skutek jego błędnego użytkowania.
  • Postanowienia końcowe
    • Wszystkie operacje i dyspozycje dokonane za pomocą Portalu w strefie po zalogowaniu są własnością firmy LIDEX i zabrania się przekazywania ich osobom trzecim, które nie są wskazane przez Użytkownika Głównego.
    • Korzystanie z Portalu jest bezpłatne.
    • Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 17 września 2012 r.